3 Eylül 2015 Perşembe

Ses Yalıtımı Nasıl Yapılır?

 Ses İzolasyonu Nedir?

 İstenmeyen her türlü sesin ortamdan uzaklaştırılmasını sağlayan özel yalıtım sistemlerine ses izolasyonu ismi verilmektedir. Bu izolasyon çalışma ortamında sağlanabileceği gibi aynı zamanda ev ve araç gibi farklı ortamlar için de ses yalıtım ve izolasyonu yapılabilmektedir. Yani sesin uzaklaştırılmak istendiği her alan ve her amaç için yalıtım hizmeti sunulabilmektedir. Araçlarda ses yalıtımı yapıldığı takdirde hem yolda daha konforlu bir sürüş keyfi yaşanmakta hem de aracın alt tabanına uygulanan yalıtım malzemeleri sayesinde aracın ömrü de uzatılabilmektedir. Bina ses yalıtım malzemeleri ile ise hem her dairede yaşayan kişilerin evlerinde gürültü yapma korkusu olmadan yaşamaları sağlanmakta hem de komşuların birbirlerini gürültü nedeni ile şikâyet etme oranları bariz biçimde azaltılmakta ve toplu konutlarda modern bir yaşam sürme imkânı yaratılmaktadır.

Ses İzolasyonu Nasıl Yapılır?

Geliştirilen özel teknolojik sistemlerle üretilen yeni nesil yalıtım malzemeleri hem boyut olarak çok daha küçük hem de etki olarak çok daha güçlüdürler. Bu nedenle günümüzde ses yalıtım sistemleri hem çok daha iyi sonuçlar vermekte hem de montaj süreleri çok daha kısalmaktadır. Yani hem hizmetten alınan verim artmakta hem de hizmetin kalitesi yükselmektedir. Kullanılan her yalıtım malzemesi amacına özel olarak üretilmektedir. Yani araç yalıtım sistemlerinde kullanılan malzemeler daha farklı özelliklere sahipken bina yalıtım sistemleri için kullanılan ses yalıtım malzemeleri ise daha farklı ve kendisine has özelliklere sahiptir. Burada amaç yalıtımı mümkün kılacak en etkili sistemi mümkün olan en makul fiyatlar ile alıcılarla buluşturmaktır.

Ses Yalıtımı Hangi Alanlarda Kullanılmalıdır?

Yalıtım günlük hayatı daha yaşanılır kılmak için yapılırken çalışma hayatında ise yasal zorunluluklar ve işçilerin çalışma performanslarını arttırmak için yapılmaktadır. Örneğin bina ses yalıtımı bireylerin kendi yaşam konforlarını arttırmak için tercih edilirken fabrika ses yalıtımı ise çalışma koşullarının iyileştirilmesi ve yasal zorunluklar kapsamında gerçekleştirilmektedir. Özellikle de yoğun ses çıkaran kompresör ve havalandırma sistemleri için belirli bir desibelin üzerine çıkılması durumunda ses yalıtımı yapılması yürürlüğe giren kanunlar ile beraber zorunlu bir hale getirilmiştir.

www.gurizsesyalitimi.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder